CITTI-PARK 2018-02-18T21:32:08+00:00

Project Description

CITTI-PARK

FLERE DANSKER KUNDER

Opgaven

Med åbningen af det udvidede CITTI-PARK var det tidspunktet til at prøve noget nyt. Man havde kørt den samme markedsføring i en årrække og tilgange af danske kunder var stagneret. Opgaven var derfor klar – skaf flere danskere til CITTI-PARK.

Leverancen

Analysen viste at der var udfordringer med brandet på den danske side af grænsen. CITTI-PARK centeret var ikke så kendt, og der hvor det var kendt, var det typisk supermarkedet CITTI-Markt der var kendt.

For at få historien ud, og ikke bare køre kendskab besluttede vi os for en stort set ren digital strategi, hvor sociale medier blev sat i spil for både at formidle tilbud, men også historierne bag facaden.

Vi producerede små film, talte med butikker, kæder mm – og stod for alle aktiviteter på den danske side.

Strategi
Sociale Medier
Google AdWords
Online

Resultater

Sikkert er platformen skabt, og interaktionen med det danske publikum etableret.

I dag er CITTI-PARK Flensborg ikke blot det største shoppingcenter i grænseområdet på sociale medier. Det er faktisk også den største CITTI-PARK af alle i koncernen – og denne platform udnyttes nu til fulde for at sikre dialogen med danskerne og væksten herfra til centerets mange butikker.

Skal vi tale sammen?

HAR DU EN UDFORDRING, DER TRÆNGER TIL ANDRE ØJNE?

Kontakt os